That´s life

Direktlänk till inlägg 6 juni 2008

Dop imorgon

Av Veronica - 6 juni 2008 02:26

Vaknade nu, skulle ju bara lägga Teo vid 22 och sen skulle jag dricka lite trocca och äta choklad. Vägrar lägga mig utan några bitar nu...

Hoppas dopet blir bra imorgon och att smörgåstårtan räcker nudå. Äntligen blev det på rätt ställe både under och efter dopet. Tror du inte att de ringde från GA:s lokal också!! Först var GA:s kyrka och skönsmons lokal bokad..sen var tydligen GA:s lokal också bokad innan...undrar hur de tänkte där! Och de verkar tycka det är jätte konstigt att vi ska vara i skönsmons kyrka när vi bor i granloholm...hmm..vi kanske är jätte konstiga men det var där jag föddes och det är en fin liten mysig kyrka. Blev förvånad när prästen svor i krykan idag när vi pratade igenom dopet...trodde faktiskt inte de gjorde det :D Iof var det i rummet intill själva stora kryksalen men ändå. Det verkar vara en lättsam präst, lite crazy dock men det blir fint : )

Hoppas hoppas man inte svimmar i värmen imorgon...jag ska läsa något jäkla utdrag ur psalmboken, man får offra sig för barnen ;)

 
 
m

m

6 juni 2008 16:50

Det var en toppen mysig dag.
tack kram

http://www.mly.bloggagratis.se

 
Johan

Johan

6 juni 2008 17:02

Men gumman, du har ju fått ett till barn! Jag har ju mina spioner så jag visste om det, men grattis så himla mycket! Va roligt att du har blogg, då kan jag följa ditt liv lite! Hoppas du har det bra, så kanske vi kan ses en snabbis nu när jag är hemma några dagar!
Kram

http://johannicklasforsberg.blogg.se

 
Nathalie

Nathalie

7 juni 2008 09:27

Hoppas det blev ett lyckat dop! :)

http://diveby.blogg.se

 
Ingen bild

Sofie

9 juni 2008 07:17

Tack för den goda smörgåstårtan på dopet. Olivia var så söt i sin dopklänning och vad snäll hon var i kyrkan.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 16 augusti 2012 21:18


Jag läser mitt senaste inlägg och ler lite för mig själv. Om jag ändå vetat om allt som hände sedan. Men hade jag velat veta? Fler val gjordes, vissa som var rätt och vissa som visade sig vara fel. Som vanligt, ångrar jag ingenting. Idag sitter ...

Av Veronica - 1 januari 2012 18:28

Ja nu är nya året här. 2011 var ett händelserikt år. Jag tog mig igenom utbildningen och blev äntligen sjuksköterska, jag förlovade mig med en underbar man och jag tog körkort. Det har varit ett år som begärt kämparglöd! Jag gick all in och bestämde ...

Av Veronica - 14 november 2011 11:05

Idag fick Teo sig en aha-upplevelse. Jag hoppas att informationen som han snappade upp stannar kvar. Han har väldigt svårt att bli motiverad till att städa efter sig som så många andra barn. Det är bara det att han gör det inte vad man än säger. M...

Av Veronica - 6 november 2011 22:18

Jag tror att det finns ett glapp mellan kvinnor och män som gör att man ibland inte riktigt förstår varandra. Kvinnor vill ha den där gränslösa kärleken som syns och hörs, tror jag. Kvinnan vill bli upplyft i sina höfter och höra att hon är den vackr...

Av Veronica - 2 oktober 2011 20:00

Dagen efter blir jag alltid lite filosofisk. Jag stod och väntade på bussen och det var kallt som fan. Men utanför hållplatsens trevliga lilla kur, var det åtminstone sol, så där stod jag och försökte värma mig. Inne i den lilla kuren var det skugga ...

Ovido - Quiz & Flashcards