That´s life

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Veronica - 30 juli 2011 22:30

Igår blev mitt finger klätt av något helt fantastiskt. En ring som symboliserar den kärlek min sambo känner för mig. Och jag fick chansen att göra detsamma. Denna förlovning, detta kommande bröllop, betyder mer än vad jag först trodde. Bröllop var inget jag trånade efter. Men plötsligt känns det både nödvändigt och viktigt för mig. När det finns barn från andra förhållanden och när det finns ting som tycks vilja dra en isär så är det som om vårat band är något mer slitstarkt genom detta. Jag har träffat någon som jag verkligen älskar med hela mitt hjärta. Det är underbart i sig. Förhållandet är också något mycket speciellt. I detta förhållande finns det en fantastisk ärlighet och öppenhet som är sällsynt. Vi vet och medger våra egna brister och tar ansvar över våra egna känslor. Vi försöker ge varandra så mycket vi kan utan att på något sätt göra det på sin egen bekostnad. Att finnas i så mycket godhet och kärlek kan inte beskrivas i något sorts värde eller ord. Jag är bara så fruktansvärt lyckligt lottad att få finnas vid min blivande mans sida.

Ovido - Quiz & Flashcards