That´s life

Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Veronica - 31 juli 2008 23:00

Lång dag. Badat verkligen hela dagen. Först på sporthallen och där åkte vi rutchkana hela tiden. Sen tog vi ett kvällsdopp i Östtjärn. Där var det riktigt varmt vatten och Teo ville inte kliva upp. Efter det badade Teo igen i poolen hos sin farmor och farfar. Han var rätt slut på kvällen. Jag och Annette, Anders såg på "hide and seek" på TV, hade glömt bort hur handlingen var och kom inte på själva grejen förrän i slutet. Kusligt! Fast jag tycker inte alls om slutet...hel konstigt och man får ont i magen!


Jaja...tittade runt på familjeliv imorse och upptäckte en tråd som hette "Varför så känsligt om mannen väljer ny kvinna framför egna barn?" fattade ingenting, trodde det var ett skämt men det var det ju tydligen inte. Även att många höll med trådstartaren. Jag blir så äcklad av sånt där! Vem är mest beroende av oss egentligen, vår partner eller våra barn? Kanske jag ska skicka iväg Olivia och Teo på krogen så jag får lite ensamtid med Mathias?



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards