That´s life

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Veronica - 5 februari 2009 10:32

Utmaning: Sju sanningar om mig

Jag blev utmanad av Veronica (http://ceekay.bloggagratis.se/)

Regler:

1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.

3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.

Sju sanningar om mig:

1. Jag blir frustrerad om saker inte blir på mitt sätt. Som t.ex rapporter man skriver med andra i skolan, vill helst bestämma allt själv.

2. Haft två tjejer i mitt liv.

3. Jag hatar att köra bil och våndas över att måsta ta körkort.

4. Jag har jätte svårt att umgås med de som inte är lik mig själv, helst ska de vara precis som mig själv. Jätte dumt! Kanske för att man blivit sviken när man väl öppnat sig.

5. Jag älskar att sjunga och dansa och vill gärna vinna idol. Även fast jag vet att jag inte har bästa sångrösten så kan jag se mig själv stå där på scen. ; )

6. Är snål men ändå slösaktig. Köper hellre dyrare god mat än kläder som kanske barnen skulle behöva och tillslut blir det akut och åker köper det billigaste.

7. Jag anser det min rätt att lägga mig i om ett barn far illa. Och jag tycker fler ska ta sig den rätten. Jag tycker samhället har ett gemensamt ansvar över barnen.


Jag utmanar:

Syrran

Sofie

Emily

Johan

Lisa

Nathalie

Ovido - Quiz & Flashcards