That´s life

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Veronica - 18 februari 2009 10:40

Mår bättre idag men inte helt bra. Vi åkte med Teo till dagis och sen började jag 9.15 En lapp på dörren till föreläsningsrummet mötte mig där det stod att lektionen var inställd. Ringde Mathias och sa Vänd! Så åkte vi och köpte spackel istället och lite målarfärg.

Nu är Mathias äntligen hos tandläkaren och förhoppningsvis lagar de hans framtand. Sen ska han fortsätta med hallen och efter att vi hämtat Teo vid två åker jag nog med barnen till stan en sväng så får Mathias fixa i hallen utan att barnen drar i honom. Lovat syrran att titta ut något till flyttpresent också :D och det är ju inte att strunta i ; )


Nu ska jag försöka få till en översikt av alla sjukdomar på en vacker bild av människokroppen som jag gjort ; ) Hoppas ni har en bra onsdag!





Ovido - Quiz & Flashcards