That´s life

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Veronica - 8 februari 2009 17:51

Ja så var helgen slut igen, åh vad tråkigt! Längtar till nästa helg redan :D Samtidigt känns det inte så tråkigt att gå till skolan heller...än. Imorgon förmiddag är jag ledig och då ska jag åka dit och plugga arslet av mig! Allt jag borde gjort i helgen...


Dopet igår vad jätte trevligt, Noel var så söt! Verkligen trevligt och mycket barn, Teo hittade flera att leka med och Olivia hängde på. Mycket gott fika och Noel fick en massa fina presenter.


Idag har vi haft mamma och Ulf här på besök. Fick en jätte fin blomma :D plus choklad. Mums! Blomman får stå i köket medan chokladen försvann på ett kick.


Nyss var vi ut och skottade hela familjen. Jag skottade förut idag men nu har det väl kommit en meter till ungefär. Snön är ända upp till fönstrena!! Crazy!


Igår vad Annete och Anders hit, vi fikade och såg på melodifestivalen. Sen fick Mathias för sig att känna hur lätt det gick att ta bort tapeten i hallen och det gick superlätt så det slutade med att vi allihopa ryckte ner tapeterna i hela hallen..var ju kul! :)) Så nu måste vi ju sätta upp nya tapeter där iaf ; )

De tog med sig rutchkanan också som vi haft stående på deras tomt. Det var populärt! Teo gör inget annat än att åka på den nu, och Olivia älskar en också. Hon kan ju inte klättra upp själv så hon sätter sig på slutet och åker 5cm och svingar sig till stående och skrattar :)


Nu är min kärlek och hämtar sladden till ps3 så ska vi sjunga till vårat nyinköpta singstar. :)) Vad länge jag velat ha det, äntligen inköpt!

Olivia går omkring och dricker festis. Och dansar såklart eftersom jag satt på hennes favoritlåt "ba, ba,ba". Hon vickar fram och tillbaka, nickar med huvudet och snurrar runt (läs går i cirklar) samt sjunger "ba, ba...". Hon är så häftig, så lillgammal, vill alltid vara med och busa hela tiden, liksom busskrattar och skämtar med hjälp av olika rörelser. Och berättar verkligen vad hon tycker och vad hon vill. Nu vill hon sova men hon kan inte, har precis försökt lagt henne men hon kunde inte sova...lite jobbigt...men lite musik gör det lättare iaf : )

Ovido - Quiz & Flashcards