That´s life

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Veronica - 11 juni 2009 17:58

Äsch det var bara samtal för Teo. Så jag skriver ett brev till rektorn. Lite tur sådär ; ) Slapp jag prata...

Det gick fort och sedan åt vi frukost på McDonald´s innan Mathias började jobba. Eftersom vi klivit upp tidigt så somnade jag och Olivia vid halv elva medan Teo tittade på barnprogram. Vi klev inte upp förrän halv tre! Så det blev sen lunch kl tre!


På eftermiddagen kom pappa hit så var vi och köpte golvet till hallen. På måndag börjar pappa det arbetet :D NICE. Hoppas det blir bra! Hoppas man kan köpa laminatet också till resten av hallen och till köket snart...


Nu ska jag på affären och köpa mig något smaskigt, fira att Mathias har semester! Jag är såå rastlös! Har precis skickat iväg sms om kalas för Teo till släkt och till Kattis och Madde. Ska skicka iväg lite blogginbjudningar också ;) Men det får bli sen.


Ovido - Quiz & Flashcards