That´s life

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Veronica - 15 juni 2009 20:46

Varit på introduktionsdag idag för personliga assistenter. Var väl nyttigt antar jag.Tränade förflyttningstekniker där också, har jag ju gjort på KTC redan men alltid bra att träna mera.


Sen har vi hämtat våra nya stolar :D Det blev kanonfint! : )) Och vad som blev ännu finare är hallgolvet som pappa fixat! Men inte riktigt klart än... men verkar bli superbra!


Vi har faktiskt varit och storhandlat också...härligt att ha mat hemma nu, blir kycklingtacos, köttfärsås, lax och lite smått och gott i veckan. Barnen fick vara hos Bengt så länge. Härligt att handla utan skrikande barn! :D


Imorgon är min första dag som personlig assistent och jag är bra nervös. Är det något som jag är noga med så är det att vara optimal när jag arbetar med människor. Ska bli väldans spännande : )

Ovido - Quiz & Flashcards