That´s life

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Veronica - 18 november 2010 15:43

Jag har vinkat min livskamrat hejdå för helgen och sitter ensam och försöker finna kraft till att börja mitt styrkepass jag bestämt mig för att utföra. Till sommaren ska jag vara fast och smärt! Thats that. Har inte ätit godis på fler dagar heller, det är duktigt för att vara jag.   
Nu ska det bli fart, ska plocka fram all kraft jag har i mig och genomföra allt jag tänkt mig. I lagom takt så att energin inte flyger i väg.


Snart är det jul, jag känner det i luften och jag längtar efter doftljusen, rött, silver och glitter. Lukten av skumtomtar, choklad och clementiner. Barnens lugn i det upplysta mörkret av ljusen. Längtar efter pepparkak- och lussebullsbak. Pyssel med barnen. Vi ska göra egna saker som vi kan hänga i granen. Mysigt! Längtar efter lukten av herrarnas parfym och damernas nytvättade hår på julafton. Lugnet efter stormen, fina paket och granar som står på sne.


Ovido - Quiz & Flashcards