That´s life

Alla inlägg under juli 2008

Av Veronica - 12 juli 2008 15:52

Vi hade ett till kalas för Teo idag. Det var jätte trevligt. Förra var ju ett impuls som sagt för att i huvudtaget fira då han verkligen fyllde år. Mossie kom först, Teos kompis. De hade inte träffats på länge och hade jätte kul tillsammans. De var bästa kompisar på förra dagiset.
Joakim m. fam. samt Inga och Åke kom sen. Kul att träffa gänget igen, synd man inte träffas oftare. Det är så kul att de faktiskt vill träffas, lite annorlunda på min sida av släkten tycker jag..
Teo skulle såklart ha kramar när främmandet går och det kommer han ju på när de börjar gå mot bilen som vanligt. Idag blev det att springa efter i sockorna...


Nästa vecka är vi husvakt åt Annette och Anders. Det ska bli skönt. Gräsmatta! Bara öppna dörren åt Teo på morgonen, det kallar jag lyx. Det är det enda jag vill ha här i livet just nu, en gräsmatta. På tisdag ska vi på visning i Alsta. Detta hus ska vi ha! 
Hur som helst, husvakt, se till att katten får mat också och få till mat till Krille och Fred. Mysa på i värmen...eller?

Av Veronica - 8 juli 2008 17:31

Vi fick för oss att fiska idag. Först hälsade vi på min farmor och farfar och åt en massa smarigt fika där. Sen åkte familjen och min pappa upp till sidsjön och fiskade. Dum som vi var tog vi inte med flytväst till Teo så hela kvällen hanlade om att se till att Teo inte stod för nära vattnet istället för att fiska. Men det var en härlig kväll ändå, varmt och skönt. Vi grillade goda hamburgare på nya grillen där, jätte fint har de gjort den. 125grams hamburgare gjorde vi och Teo åt nästan upp en hel! Två tuggor kvar kanske. Han måste tyckt den var riktigt god. Pappa var den enda som fick fisk fastän det hoppade runtomkring oss. Teo släppte i den som om han inte gjort något annat. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards