That´s life

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Veronica - 27 december 2009 00:51

Sitter på jobbet, jobbar 22-08. Det är ganska jobbigt att hålla sig vaken..särskillt mellan 4-6, då är det som allra jobbigast.
Idag har jag varit på mellandagsrean efter en utekväll igår. Villket betydde en ganska jobbig mellandagsrea. Men jag hittade iaf en par skor, en tröja och ett linne, som jag verkligen tyckte om och kommer använda. Tillsammans 600kr, villket jag sitter och har ångest över just nu. Tycker det är fasansfullt mycket pengar, jag är så snål..och fattig. Måste jobba...JA jag jobbar ju nu iaf...


Gick ute i snöblåsten mellan affärerna i alla endar av birsta idag och jag väntar på att få en dunderförkylning under kvällen men den verkar inte vilja komma, dessutom har jag ingen träningsvärk efter gårdagens dansande...villket var näst intill konstant 21-03. Kanske man har någon sorts julanda som ger lite tur.. : )

Imorgon jobbar jag natten igen men sen är jag äntligen ledig. Har haft fullt upp i skolan, sen fullt upp med julförberedelser och köksrenovering samtidigt och nu jobbar jag..så jag längtar till måndag kväll..då ska jag bara sitta och titta på film med familjen...få lite tid att verkligen få prata med barnen en hel dag. Kanske åka lite snowracer : )



Ovido - Quiz & Flashcards