That´s life

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Veronica - 11 juli 2010 23:33

Hur mycket värdesätter jag livet? Vad gör jag av det jag fått? Jag har sådan fruktansvärd tur som får leva i en frisk kropp, mätt och trygg.

Är man värd det man får om man aldrig någonsin reflekterar över det eller känner sig tacksam? Jag är glad över att fått egenskapen att någon gång faktiskt känna den där tacksamheten över att få leva. Att kunna förstå hur snabbt det kan ta slut och att faktiskt göra små bitar av det som jag verkligen vill i livet. Även om det innebär risker utan garantier så kan jag aldrig ångra ett val som jag gör med noga övervägan oavsett resultat. Att inte göra och bara leva utan mål är något jag aldrig vill ha. Jag vill ha mer, jag vill leva så mycket jag kan av varje sekund.

Ovido - Quiz & Flashcards