That´s life

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Veronica - 17 november 2009 19:24

Dagen uppdelat

 

Morgon: Härligt, när Teo blivit frisk från magsjukan och äntligen börjat äta igen. DÅ slår den till igen! : ( Stackars liten kräks hela tiden.

Förmiddag: En sjukt konstig dag idag på skolan...och då menar jag konstig som i messing with my head -konstig. Mer säger jag inte.

Eftermiddag: Träffade Jenny och tycker så himla mycket om den tjejen! Reflekterande duktig tjej! Hoppas vi ses lite oftare..

 

 

 

 

 

"Ibland ska man inte ta livet så allvarligt, allvarligt blir det när man börjar bli bitter..."

Av Veronica - 17 november 2009 08:12

18min kvar till seminariet! Att det aldrig blir lättare att prata inför andra. Jag vet precis vad jag ska säga och är väl förberedd ändå har man ont i magen. Längtar tills det är över ; ) Då är det dags att börja med nästa seminarie med gruppen samt det individuella..längtar lite tills hela kursen är klar. Sen kommer något mycket roligare; barnsjukdomar och psykiatri. Längtar faktiskt efter att läsa en kursbok för en gångs skull, alltså barnboken, ska försöka beställa den i helgen och sträckläsa den till veckan.


Adhocrati blir det att tala om idag. En organisationsteori utan struktur.

Let´s go!



Ovido - Quiz & Flashcards