That´s life

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Veronica - 24 november 2009 13:47

Äntligen är alla friska igen, åter till bloggandet och till livet. Kom plötsligt på att jag inte lämnat in en grej jag skulle lämna in på skolan. En referenslista..men jag ska komplitera mer på min B-uppsats så jag hoppas att det inte spelar någon roll. Har iaf hunnit bra med vårat andra seminarie..och så är det snart dags att börja med ännu nästa. Seeen är den nuvarande kursen slut. Och sen börjar något jag kommer älska, nämligen psykiatri och barnsjukdomar. Ska bli så kul!! Längtar verkligen.


Sen är det jul... Jag älskar verkligen julen. Och ännu mer nu när vi ska fira den hos oss, allihopa får komma hit och VI stannar. Jag tänker inte vara värd heller utan vi får hjälpas åt allihopa! Mest längtar jag efter paketen, barnens paket alltså och deras miner när de öppnar dem! DET är julen! Helt underbart helt enkelt. Det går nog inte en dag utan att Teo nämner tomten. Igårkväll var han jätte arg för att han inte fick ringa till tomten klockan nio på kvällen. Antar att jag måste arrangera ett samtal till självaste tomten him self...



Ovido - Quiz & Flashcards