That´s life

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Veronica - 14 mars 2009 12:15

Hej hopp!

Ny dag nya mål.

Jag har suttit och pluggat på förmiddagen, berättat om skallskador och brännskador för min kära som inte skulle kunna vara mindre intresserad. Men han får ställa upp ; )) Dessutom bytte han en bajsblöja mot att han skulle lyssna på hur mycket jag ville hela kvällen ;D


Nu har vi precis ätit och Mathias hämtar barnstorlarna till Annettes bil som vi lånat. Teo och jag har precis legat och pratat lite. Han hoppade på mig och sa "du är såå varm, och tjock". Nejmen, sa jag..jag är väl inte så tjock heller. " jo du är tjock", sa Teo. Sen gick han igenom mitt ansikte också och frågade om mina ögon var sönder och vad jag hade för färg på mig, mina läppar och mina tänder.

Han konstaterade iaf att mina ögon var sönder (troligen pga någon åder han såg) och att jag hade gula men snygga tänder. Och så tjock då. Så nu vet man sanningen... ; )


I eftermiddag ska Teo och Mathas titta på simtävling och jag ska försöka plugga med Olivia i hälarna.  12dagar till tentan... *panik*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards