That´s life

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Veronica - 11 mars 2009 17:39

Idag var Krille barnvakt och det hade gått jätte bra : ) Olivia hade sovit mest. Jag har gått på tråkiga lektioner, det enda intressanta var att se konstgjorda kärl..jäklar vad stora kärl vi har (de största är stora)! Trodde inte de var så stora..aha upplevelse!

Vi fick se lite film på eftermiddagen också, sånt vi inte ska ha på tentan så man satt och trummade. Men oj vad sorgligt! Det handlade om organdonationer...snacka om att vilja springa till apoteket och ta en hel hög donationkort och dela ut till främlingar...

Tänk er att byta ut ert blod tre gånger i veckan, 5h tar det varje gång..för att njurarna inte fungerar och inte kan rena blodet.. Hur orkar man leva så? : /


Imorgon står endokrina sjukdomar och anestesimetoder på shemat. Anders ska vara barnvakt. Sen kommer morfar och moster och hämtar barnen vid 16 och så iväg till hotell vid paradisbadet och så är de där till fredag kväll. : )


Idag satt jag och försökte gå igenom gamla tentor till tentan...jag kunde ingenting! Och alla gamla tentor såg helt olika ut...snacka om deprimerande och ångestfyllt! Jag blir så stressad! Vill bara ge upp just nu! Får jag ingen ordning på allt med en hyffsad översikt i helgen så kommer jag få spader!

Ovido - Quiz & Flashcards