That´s life

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Veronica - 20 juli 2009 20:32

God kväll gott folk! Idag fyller min älskling 24år! Mathias min pojkvän sedan 7år tillbaka. I love him! Alltså seriöst 7år!, vi borde varit gifta för minst 3år sedan ; )

Idag fick han presentkort på IKEA som vi ska köpa golv för...yes!! Renoveringen sätts i rullning. Vi ska beställa köket om två veckor :D:D Blir svart kök efter många om och men och vit högblank bänkskiva. Jag tror inte bänkskivan är så praktisk egentligen men tänkte jag skulle köpa en stor snygg skärbräda iträ som ska ligga över en viss del (om jag får med Mathias på det).
Japp och uppe är det halvklart...alltså underjobbet är halvklart; ) En herrans massa tapeter var tillslut tvunget att slipas bort...8h för halva rummet...

Ikväll tänkte Mathias prova att måla vardagsrummet vitt över tapeterna, vi ska bara se om det täcker först och främst...


Ja det var renoveringen men egentligen har jag inte tid för sånt, har omtenta på 3veckor och jag kommer mig inte för att plugga, har försökt flera gånger men jag är så less nu att jag blir tårögd så fort jag ser innehållet! Jag känner mig inte motiverad! Skulle vilja ta paus från studierna...jag vill vara med barnen igen... : ( Jag orkar inte med det här! Vill inte tänka på det för en sekund...


Ovido - Quiz & Flashcards