That´s life

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Veronica - 22 juli 2009 23:10

Igår var jag ledig, och då ställde jag klockan på 6.00 Mamma och syrran lurade med mig till sporthallen. Simning 6.30 Antingen är jag duktig eller så är jag bara en idiot ;) Simmade väl runt 35längder sen orkade jag inte mer...jag är verkligen fruktansvärt otränad.

Mamma bjöd på frukost där sedan, och ni som inte vet så är god frukost det bästa jag vet så resten av dagen var underbar ;) Den spenderades först med att försöka få upp gänget och sen till birsta där vi köpte en stor tavla på Mio samt golv och färg. En sväng på rusta med Teo bara och sen var det akut hem då barnen redan var galet trötta. Lovade Teo att få någon liten billig leksak och påpekade att han inte får något stort och han hittade en riktig skitleksak för 200kr och var arg för att han inte fick den, hittade en vattenpistol åt honom och då var han nöjd...tills vi satt oss i bilen för då hade han "ångrat sig". Hem för att leka uppe hela eftermiddagen medans Mathias målade vardagsrummet och la golv i hallen. Hur duktig sambo har man inte?


Idag har jag jobbat i 10,5h och jag känner mig en aning snurrig i huvudet. ch trött är jag men Mathias är och roar sig (!) och Teo är pigg som sjutton, retar gallfeber på mig. Låg 40min med honom men var inte i närheten av trött och nu ligger han bredvid mig i soffan och rör sig hit och dit och snurrar på Woodies arm samt gör äckliga ljud med munnen som jag bara avskyr. Klockan är 23.25 snälla någon...

Ovido - Quiz & Flashcards