That´s life

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Veronica - 11 maj 2010 09:32

Det som ryser i mig idag av någon anledning. Av tillfredställelse och förväntan. Jag kan finna mig i vardagen men ro trots att mitt psyke och mitt språk inte riktigt är där jag vill att det ska vara än. För livet är trots allt bra härligt med så underbara människor i mitt liv. Livet är spännande när nya saker går genom månaderna som med naturliga mellanrum. När jag får uppleva, utvecklas och skapa minnen hos mig själv och med min älskade. Livet är bra härligt när jag får leva med energi och kärlek runtomkring mig.

Av Veronica - 11 maj 2010 07:05

Idag blir en bra dag. Om jag vill att det ska bli en bra dag så blir det de. Idag ska jag göra klart projketplanen, få den ur världen. Sen ska jag, barnen och syrran åka till birsta en sväng. Först ska jag ut och lukta på morgonen. Det är ljust, svalt och härligt.

Ovido - Quiz & Flashcards