That´s life

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Veronica - 8 juni 2010 16:28

Jag saknar mina barn idag, mina små älsklingar. Längtar efter att få ge dem ett hem där de får stanna. Inreda ett rum där de trivs och har lätt att leka i. Hittade en liten skyllt idag som jag vill ha till dem i deras rum som det stod "stick ditt stygga spöke" på. Den var så fin och passade så bra eftersom det är vad alfrons säger i barnens favoritbok. Fick ett mms av Mathias där Olivia klättrat högt upp i en klätterställning, min lilla modiga tvååring. Hittade ett silverhalsband också till henne som det stod bustroll på som jag skulle vilja ge henne. Det är så mycket jag vill ge dem. Längtar så, tills jag börjar jobba och tjänar pengar så jag kan ge dem sånt jag velat ge dem så länge. Snart, snart har jag kämpat mig igenom de här åren på universitetet, snart börjar livet reda ut sig.

Ovido - Quiz & Flashcards