That´s life

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Veronica - 19 juni 2010 19:15

Jag känner mig tvungen att blogga om The Big Wedding. Det har pumpats ut så mycket om bröllopet i media att man till och med blivit less på klagomålen på att det pumpats ut så mycket om detta bröllop. Så kan det bli. Ändå fanns ingen tvekan om att jag skulle se det vackra paret gifta sig. Det blev ett finare bröllop än vad jag hade trott. Detta på grund av händerna som kramade, smekte och darrade om vart annat och de varma blickarna de gav varandra. Det är äkta kärlek när masken rinner av och tårarna ändå trillar ner när prästen förklarat dem man och hustru. Då är de inte längre bara offentliga personer utan de finns där tillsammans precis som dem de är. Det var fint att se och gjorde trots mina egna klagomål på mediaflödet, min dag.

Ovido - Quiz & Flashcards