That´s life

Direktlänk till inlägg 20 mars 2009

Jag är fattig och fyller år imorgon och har dessutom lovat gud att inte äta godis på ett halvår.

Av Veronica - 20 mars 2009 12:43

Imorgon fyller jag år kom jag på. Jag har bara tänkt på att jag måste bjuda in familjen men inte att det faktiskt är för att jag fyller år. 23år fyller jag, antar jag..jag håller inte koll längre. Men om man räknar efter så ; )

Jag ska få lite inredning i present av både mamma och pappa. Pappa ska köpa och sätta tapeter i Teos rum och av mamma har jag fått en hallampa som jag tittat ut. : ) Så lite fint får vi iaf..trots att vi är fattiga som få.

I inflyttningspresent ska vi dessutom få klinker till hallen av pappa. : )) Ska bli kul att få det lite finare...det behövs!

Vi får se vad slutnotan slutar på bilen, just nu verkar det bli ca 45000kr, senast igår var det 57000kr (dyrare bilfirma) så lite uppiggande idag...hmm... Pappa var och tittade hos en annan biljocke och det blev ju stor skillnad. Hoppas det blir det priset också när han tittat på bilen. Hemma satt jag och bad till gud när pappa var och pratade med bilmekanikern, jag lovade att inte äta godis i ett halvår om det blev lite billigare. Jag tror inte på gud men det känns konstigt att inte hålla det löftet. Haha! Vad knäpp man är...



 
 
Ingen bild

Sofie

21 mars 2009 07:45

Grattis gumman! Kram

 
mly

mly

21 mars 2009 09:25

Grattis på din födelsedag:)

http://www.mly.bloggagratis.se

 
Veronica

Veronica

21 mars 2009 10:56

Grattis på din dag! Hoppas ni har det mysigt!
Kram från oss :]

http://ceekay.bloggagratis.se

 
Johan

Johan

26 mars 2009 23:21

Grattis i lilla efterskott! Du råkar inte ha någon sekund över i helgen, jag kommer hem en jättesnabbis och det vore kul att se dig och barnen och bara säga hej om inte annat!

http://johannicklasforsberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 16 augusti 2012 21:18


Jag läser mitt senaste inlägg och ler lite för mig själv. Om jag ändå vetat om allt som hände sedan. Men hade jag velat veta? Fler val gjordes, vissa som var rätt och vissa som visade sig vara fel. Som vanligt, ångrar jag ingenting. Idag sitter ...

Av Veronica - 1 januari 2012 18:28

Ja nu är nya året här. 2011 var ett händelserikt år. Jag tog mig igenom utbildningen och blev äntligen sjuksköterska, jag förlovade mig med en underbar man och jag tog körkort. Det har varit ett år som begärt kämparglöd! Jag gick all in och bestämde ...

Av Veronica - 14 november 2011 11:05

Idag fick Teo sig en aha-upplevelse. Jag hoppas att informationen som han snappade upp stannar kvar. Han har väldigt svårt att bli motiverad till att städa efter sig som så många andra barn. Det är bara det att han gör det inte vad man än säger. M...

Av Veronica - 6 november 2011 22:18

Jag tror att det finns ett glapp mellan kvinnor och män som gör att man ibland inte riktigt förstår varandra. Kvinnor vill ha den där gränslösa kärleken som syns och hörs, tror jag. Kvinnan vill bli upplyft i sina höfter och höra att hon är den vackr...

Av Veronica - 2 oktober 2011 20:00

Dagen efter blir jag alltid lite filosofisk. Jag stod och väntade på bussen och det var kallt som fan. Men utanför hållplatsens trevliga lilla kur, var det åtminstone sol, så där stod jag och försökte värma mig. Inne i den lilla kuren var det skugga ...

Ovido - Quiz & Flashcards