That´s life

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Veronica - 4 maj 2009 19:37

Festen blev kanon, lagom. Synd att dumMatte ska på krogen jämt bara. Nu är jag ensam med barnen då, sedan i fredagsmorgon. Jag överdriver inte om jag säger att det ser katastofalt ut här...men det är mest i köket. Jag orkar inte plocka ur diskmaskin...och då blir det ju korvstoppning i köket på en gång. Jag är skittrött, jag känner mig fortfarande inte bra sedan jag var sjuk. Känner mig lite halvvarm och yr. Trodde jag skulle svimma flera gånger på skolan idag...som om jag inte ätit på flera år.

Idag åt jag och barnen ris och fiskpinnar, gissa om det är ris överallt! Dessutom vaknade Teo precis innan maten för han somnade i vagnen på vägen hem och var vid middagen trött som få och allt var fel såklart, hade ont i halsen och skrek för att han tyckte det var obehagligt, för att han var trött och inte orkade gå å kissa fast han var kissnödig. Så låg riset fel och fiskpinnen gick sönder och det var ju katastrof.. Man vill bara slita i sitt hår ibland! Baaa!! Tillslut bara härmade jag honom och skrek att mitt ris låg fel och att min fiskpinne var dum och då bara gapade han...

Crazy mama....


Sen gick vi upp och lekte för nu var det bara aktivering som gällde. Så spelade barnen lite innebandy och lekte lite med dittan och datten medan jag såg på Two and half men och försökte vara med i leken samtidigt.


Idag var Olivia på dagis säjlv hela dagen för första gången, det var en vikarie där och hon var bra. Olivia hade inte varit ledsen en enda gång på hela dagen utan bara lekt. Var inte ledsen när jag sa hej då heller. Underbart! Det kommer väl sen då...

Nu ska jag ta och sno åt mig en dusch medan barnen är hyffsat lugna :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards