That´s life

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Veronica - 19 maj 2009 21:57

___

Idag är jag sjuk, missar sista lektionen. Har aldrig varit så förkyld någon gång och ingenting hjälper, det är väl en blandning med allergin antar jag. Ibland får jag totalt lock för öronen när jag sväljer : / Och hostar som en idiot! Men jag ville ut en sväng när Mathias kom hem så vi var och köpte tröjorna till barnen som jag sett ut. Tänkte de kunde ha dem som jackor till sommaren. Var ute efter en till Olivia egentligen, ville ha en grön som inte såg så våldsamt tjejig ut (har inget emot tjejiga kläder men jackorna som finns är gräsliga!). Men det blev en till Teo också. De är från novastar. Borde vara bra kvalitét..öhm..för det priset!

 


Under dagen har jag försökt kurerat mig och jag tror barnen har en släng av vad jag har för oj vad trött de var. När jag gjort lunch låg Teo i sängen och tittade på film, somnade med tallriken i sängen (men vaknade när jag skulle ta bort tallriken så den inte ramlade ner och han blev skitsur på mig). Olivia gjorde jag mat till och så satt jag och sorterade papper, när jag tittade upp låg hon med huvudet i tallriken och sov...la sig dock såhär när jag knäppte kort...

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards