That´s life

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Veronica - 28 maj 2009 18:40

Snaark. Hämtade barnen 14 efter plugget i bibblan och nu sitter jag här igen..sedan 17. Har läst 15sidor på 1,5h...seegt...men det är ju fullmatning i skallen! Bara 56sidor kvar. Det betyder alltså 5,6h till så är jag klar med den här boken...Pust och stön! Har bara timlån och har kvällen på måndag och onsdagen på mig. Men jag har ju tentan på torsdag...lite tajt!

Men den här boken verkar sjukt orelevant...


Det har blivit 14st A4 med information till tentan från två böcker hittills.


Jag vill äta tårta, har varit sugen på tårta i en vecka nu, recept på sockerkaksbotten har legat uppe på datorn den tiden också! Och grädden jag tänkte använda går ut idag.


Igår la jag barnen 20, haha hade någon sorts dröm om att få de att sova till kl 21 så att jag kunde kolla på greys helt för mig själv. Förstår inte att jag kan vara så dum ibland. Olivia somnade iof, men Teo var helt tokig. 22.30 vaknade jag av att han låg still...då hade han somnat. Så var det bara att försöka få ur sina intorkade linser ur ögonen och greppa tandborsten. Sov som en stock sen helt utmattad. Det är häftigt att man kan bli utmattad av att bara ligga ner brevid ett yrväder.

Olivia vaknade som en solstråle imorse, hon har nog aldrig varit så pigg. Teo skrek som en stucken gris att han minsan inte skulle upp, eller se på barnprogram eller ta på sig kläder eller borsta tänderna. Så var man den där jätte tålmodiga mamman som älskar mårnar ända tills man kommer till skolan och vill sova på tanjentbordet.


Korten jag beställt kom idag, 10X15kort bara, men två av dem blev med avkapade huvudet. Öhm...snyggt dopfoto ; ) Nu när jag tänker hur fint kortet blir skrattade jag för mig själv och tjejen som sitter mitt emot mig i datasalen tycker nog att jag är rätt vrickad....åh vilken tur..hon hade hörlurar...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards