That´s life

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Veronica - 10 maj 2009 21:29

Så var helgen slut. Men det har varit en skön helg som gick fort.


Igår var jag till Nina där vi och Anna och Sofia gjorde sushi och snackade skit. Vi gjorde soppa först och sen sushi. Det blev fint och gott enligt dem men jag som aldrig ätit det förut tyckte inte det var någon höjdare...ärligt, rostade algblad?? Luktade fiskmat... Men jag åt lax och avokado ;D

Vi hade jätte mysigt iaf och åt en massa gott på kvällen :D Mums! Hade väldigt trevligt, de är verkligen trevliga människor! De är humana och avslappnade och lyssnar på det man säger. Som sjuksköterskor ska vara alltså.. : )

 

Idag har vi varit på kalas, jag och Teo : ) Hos Wiktor 3år, pippikalas! Wiktor var pippi :D såå söt! Så härligt utan sterotypa roller! Så satt de svans på lillagubben, fick festis i sockerdricketrädet, letade herr Nilson, gick på skattjakt och fiskade fiskedamm. Snacka om heldag, Teo var..s l uu t...när vi kom hem.

 



Lite har jag hunnit plugga i helgen. De kommande fem dagarna består av två förmiddagar av palliativ vård och resten plugg till stora omtenten. Så här är det...klarar jag inte den på lördag får jag inte gå ut på praktik till hösten.

Ingen press...ingen press................

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards