That´s life

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Veronica - 22 augusti 2009 22:18

Filmen var helt okej, den hade kunnat blivit skitbra men den var lite väl mörk. Hade velat ha lite mer muntert som ger filmen lite krydda. Älskade kärleksscenerna dock! Inte ett måste att se men gillar man vampyrfilmer så!


Jag är trött och rastlös, Mathias försöker lägga barnen och det är förvånadsvärt tyst i sovrummet. Skönt : ) Jag har precis hängt tvätt och satt igång en diskmaskin. Börjar bli hungrig, farligt med sentimmarshunger, är fruktansvärt sugen på den goda ost/bacon-korven som finns i kylen. Därför längtar jag till morgondagens lunch :) Funderar på att se efter om det finns några ägg för att steka (bättre än godispåsen)...men jag får hålla mig ifrån barnen tills de somnat...



Av Veronica - 22 augusti 2009 19:31

Regn regn...vi hade tänkt åka till bibliotekt idag men Teo ville vekligen inte, han ville till farmor...han skulle till farmor. Vi åkte dit och tänkte bara titta förbi men han blev kvar medan vi tog med oss Olivia och köpte turkos färg och en inbyggnadshylla. Ska bli spännande att se hur väggen blir sen!

Sen har vi hyrt film och ätit pizza. : ) Myskväll ikväll! Blir grönsaker och dipp snart framför Underworld -rise of the lycans..vampyrfilm..villket betyder att det antingen är en jäkligt bra film eller en riktigt skitfilm. Resultatet kommer.. ; ) Godis har vi köpt också, jag som brukar kunna trycka i mig hur mycket som helst mår illa efter några stycken. Är inte van att äta än efter all stress. Hur stressar man egentligen ner? Är man hemma blir man stressad av tystnaden, går man på stan känns det som om man kutar omkring. Hmm..


Igår var jag ut med min kära kära ex Robin, skojigt värst! Vi hittade ingen förfest så vi satt här hos oss och så kom Mats förbi och hälsade på. Kul att se honom! Och de fick träffa våra bustroll..Robin tyckte Teo var rätt vild och det var ju ironiskt eftersom vi tyckte han var så himla lugn igår. ; ) Han var rätt impad av Robins tatueringar och hur häftigt är det inte att busa lite med två häftiga killar?

Kvällen blev lyckad, jag och Robin sjöng Metallica "Nothing else matters" på Dalton´s. Haha, blev succé såklart ;) Sen gick vi på BK och jag tappade bort Robin när jag stod och prata med två stockholmare. Det var den kvällen...lagomt ändå. Härligt att dansa och härligt att ha självförtroendet på topp ;)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards