That´s life

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Veronica - 23 augusti 2009 23:15

Kvällen bestod av godis, chips och..batman. Älskar batmanfilmerna, har alltid gjort...det är jag! Men catwoman behövs i filmen för att ligga på topp. Hon är het!



Halle Barry ska det vara såklart. Det har jag ju sagt förut!


Barnen sover för en gångs skull. Skönt.. Imorgon ska man kliva upp för att ta barnen till dagis, fast man är ledig *suck* Ingen sovmorgon heller...

Av Veronica - 23 augusti 2009 19:07

Dagen börjades med en lång vilostund eller vad man ska säga. : ) Sen åt vi den efterlängtade kroven. Bra det låter? För att sedan åka vi till Norra berget där vi gick i skogen, plockade blåbär och tittade på utsikten. Först fikade vi i det lilla cafét : ) Mysigt! Efter det åkte vi upp till svärföräldrarna och lånade cirkelsågen samt cykelvagnen. Resten av eftermiddagen bestod av målande och sågande. Hatar att måla! Jag blir riktigt elak för det går ju aldrig som man vill. ; )

Men nu är det nästan klart. Blev jätte bra tycker jag! Precis som jag tänkt mig. Om man ändå fick till kortsidan av vardagsrummet nu där väggen suttit så är vardagsrummet klart (förutom lite tavlor).



Efter arbetet gjorde vi honungskyckling i wraps igen. Å vad gott! Lite singstar på det så var man nöjd. Barnen är dock så trötta att jag blir stressad bara jag ser dom. Teo har ramlat omkull här flera gånger och Olivia är sur om vartannat. De får hålla ut minst en halvtimme till annars blir det en väldigt tidigt morgon imorgon..sådär 4-5tiden.

Dagis imorgon och jag är helt ledig...vad ska jag göra då? Kanske ska ta på mig att klippa gräset, jag har ju trots allt bestämt mig för att inte ha det könsuppdelat i vårat hus. Men kanske man ska undvika gräs när man är tokallergisk mot det?? Nääää.....





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards