That´s life

Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Veronica - 6 februari 2008 10:26

Andra dagen denna vecka som jag varit ute och gått. :D Vad jag känner mig nyttig! Och har köpt lättyoghurt och apelsiner som jag ska äta om jag känner mig hungrig så jag inte stoppar i mig en massa annat skit på dagarna. Det blir lätt så om man bara sitter hemma hela tiden. Men promenaderna får bli 2ggr/veckan. Annars kommer jag bli uttråkad av att gå, bli less och sluta helt. Jobbigt var det idag, det blir så halt på snön och mina skor är skit, det känns som om jag åker lika mycket bakåt som framåt när jag går...beror nog på att jag har lite motstånd från vagnen också.

Snart ska jag tvätta, villket roligt liv jag har som inte har något annat att berätta. Men jag kan ju berätta hur jobbigt det kommer att bli med en IKEAkasse med tre påsar kläder i samt en tvättkorg. Ska få med mig detta ända till tvättstugan med en bebis. Och inte orkar jag gå två gånger heller! Jag skulle haft pulkan att ställa tvätten på..men den är i bilen och vagnen står på dagis för där sover Teo på eftermiddagarna. Olivia får sitta i sjalen på min mage..det måste gå! Ja då bär det iväg...


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards