That´s life

Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Veronica - 26 februari 2008 14:19

Nu var det länge sedan jag skrev här. Har hunnit med mycket. På fredagen var vi bjuden på langos hos Emily och Linus. Grabbarna fixade langos medan jag och Emily tog hand om barnen. Teo sprang och lekte med katten. Jag var tog allergisk men det gick bra ändå. Tänk att jag varit så allergisk mot Mathias katt men det har växt bort på något sätt! Linus och Emily är så trevliga så! När blir det barn där då? ; ) Teo fick titta på Tom och Jerry men som vanligt skulle han byta film efter några minuter. Vi tittade på Let´s dance sedan. Teo åkte till sin farfar när vi skulle äta, så skönt att få äta i lugn och ro för en gångs skull! Varje middag är en kamp med Teo.


På lördagen var vi hos svärföräldrarna. Vi såg melodifestivalen. Anders tyckte alla var dåliga men jag tyckte Frida var bra! Vi tyckte det var bra att folk inte bara röstar på stora artister.


Idag var Teo på dagis. Jag satt ner foten och sa att han inte ska sova middag där den här veckan. Så idag sov han inte, och det gick super bra. Han måste få chans att kunna sova på kvällarna. En av fröknarna tycker det är bra och en annan verkar skeptisk att han kommer orka vara vaken när vi kommer hem. Nej inte i övergångsperioden nej. Herregud, det är väl inte konstigt han är trött på eftermiddagen då han somnar vid 22-23 varje kväll. Eller tvärtom...det är väl inte konstigt han somnar vid 22-23 då han sover två timmar på eftermiddagen.


Snart ska jag iväg med barnen. Önska mig lycka till! Ska till BVC och väga Olivia. Förra gången höll Teo på att riva ner hela stället där, fastän de har jätte mycket leksaker!! Då låste han in sig på toaletten två gånger! Som tur var förstod han hur han låste upp också! Jag skulle behöva låsa fast han någonstans medan jag klär av och på Olivia, ammar och väger.

Jaja see you!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards