That´s life

Alla inlägg under mars 2009

Av Veronica - 2 mars 2009 10:58

Min spiderman fick sin dräckt av Felix dagen efter festen. Så nu är hans image komplett. Men hur söt kan spiderman vara egentligen??


Av Veronica - 2 mars 2009 10:45

Inflyttningsfesten blev kanonbra! Har inte haft så kul på länge, lagomt med folk och inte för mycket fylla. : )) När alla gått vid 1tiden kom nästa gäng som gick vid 4. Så det var en helkväll :D Mycket trevligt sällskap :D

 

Och god mat...


Kött, potatissallad, sås och vanlig sallad. Mums!


Det blev en hel del singstar och vissa som vägrat sjunga först fick tänka om ;D

Nästa fest blir inflyttningsfest för släkten, betyder det mer fylla eller?? ; )


Av Veronica - 2 mars 2009 10:27

Här var det dött, jag hinner ingenting. Jag är rätt stressad! Olivia har ingen dagisplats och Teo har ingen heltidsplats på dagiset han går på. Vad arg jag är. Man ska få plats inom 4mån men tydligen kan de göra hur de vill. Inget i bergsåker finns, inget i granlo utan i granloholm och inte på samma som Teo. Och enligt ett mejl i morse måste jag söka en heltidsplats åt Teo fast jag redan gjort det fast i bergsåker. Då skrev jag att de mår väl ni fixa för jag har redan sökt en heltidsplats, får jag ingen plats där så får de fixa en heltidsplats åt honom på det dagiset han går! Det är inget jag kan förutspå, att de inte kommer hitta någon plats och söka heltid på två ställen...vet inte ens om man kan göra så! Olivia kommer slussas runt mellan barnvakter de kommande veckorna och jag kommer inte få någon ro alls att plugga : /


Ovido - Quiz & Flashcards