That´s life

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Veronica - 16 mars 2010 07:00

/Ny dag. Jag är hemma med lillgumman som jag misstänker har en UVI. Väntar på att få ringa vårdcentralen. Får hoppa över praktiken på Barnmottagningen idag./


Det är speciella dagar ibland, då man tänker på någon alldeles extra. Man har bara lust att ge personen allt man har och lite till..vill visa hur speciell den är. Hylla. Hur visar man hur mycket det är värt att ha en person livet? Att ge uttryck för känslan i propotion är inte alls lätt. Men här finns jag och jag ger vad jag har. Jag njuter av att få dela lite av min tid med så speciella och underbara människor. Det är inte självklart eller alltid enkelt. Men när jag finns där och delar underbara stunder så finns det inte så mycket på jorden som kan lägga sig över mina axlar.


Ovido - Quiz & Flashcards