That´s life

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Veronica - 1 oktober 2008 12:27

Igår gjorde vi ju pizzan och den blev så god! Tacoköttfärsen blev lagom stark men Teo ville inte smaka. Han fick en korv med bröd han inte heller åt upp. Han var inge hungrig sa han, han äter verkligen varannan dag.


Teo hjälpte mig att putsa spegeln han ritat på. Han tyckte det var jätte kul.


På kvällen skulle Mathias lägga Teo som vanligt...och som vanligt somnade Mathias innan Teo. Teo kom till mig i soffan och somnade där tillslut, runt tolv kanske, tokstollen.  Så tillslut sov Mathias i våran säng (för en gång skull), Teo i soffan och Olivia på ett täcke i Teos rum. Så jag skyndade mig till vår säng och njöt av att få plats! Olivia sov rätt bra på natten, kallar jag det iaf! Hon vaknade tre gånger, av de åt hon en gång och fick nappen två gånger och somnade om. Sedan på morgonen vid 5-6 vaknade hon och verkade jätte hungrig så då tog jag med henne till vår säng. Ungefär samtidigt kom Teo in så låg vi allihopa där på morgonen. Det är ett himla spring på natten hos oss alltså...

Ovido - Quiz & Flashcards