That´s life

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Veronica - 16 oktober 2008 16:03

Villket regnväder! Sprang till ICA och hämtade ut två paket, skor till mig och kläder från svärmor till barnen (meandi). Regnet öste ner och Olivia var sur hela vägen dit och tillbaka, kom några min sent till dagis. Möttes av en jätte trött Teo som ville upp i min famn på en gång. Fröken kom och berättade att Teo hade legat i docksängen och velat ha filt...sen hade han somnat! Haha i docksängen! Där hade han sovit i 45min! Snacka om trött! Teo somnade 21.45 igår..han brukar somna vid 23 nu för tiden så han var jätte pigg kl 5.30 imorse och steg upp vid 6. Så han var väl trött för att han var upp så tidigt. Alltså måste tokungen somna 23 för att inte stiga vakna innan klockan ens är 6? 


Kom hem och provde min nya varma vinterstövlar, de var perfekta! Kul! 290kr ink frakt betalade jag för dem från Ellos, skorna kostade egentligen 499kr men hade ju 50%. Så nu är man riktigt nöjd! ;D


Nu sitter jag och väntar på Mathias. Har gjort langos degen för länge sedan och han rinde och sa att han blev sen. Kanske kommer om 1-1,5h och jag hoppas på att inte langosarna blir tokiga om de får gäsa för länge.. *suck* Hoppas det blir gott för jag är dösugen! Jag tänkte överaska Mathias med langos men jag hittade inte receptet så jag fick berätta mina planer. Han är ju ledig imorgon..jippi!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards