That´s life

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Veronica - 7 oktober 2009 17:42

Sitter och lyssnar på "ministrålarna" på TV och försöker varva ner. *pust* Återhämtar mig från halvtidsbedömningen.

Såå skönt, det är över! Det gick riktigt bra måste jag väl säga. Så händer det inget konstigt så är jag godkänd sen. Så det är bara att gå ut hårt de sista tre veckorna och få det här överstökat. Jaa det ÄR roligt eftersom jag lär mig fruktansvärt mycket. Men det är övervägande jobbigt att vara en praktikant med någon hängandes efter en hela tiden, känna blicken på en 8h under dagen. Vara trevlig och engagerad hela tiden...vara uppmärksam och koncentrerad. Det är en sak att bara jobba och vara som man bör men när man har pressen att bli bedömd på det blir det genast hundra gånger värre.


Delgav en uppgift till en undersköterska idag och jäklar vad sur hon blev...det är inte bara hon som inte tycker om när unga tjejer delger uppgifter. Det är tillhör mitt jobb och jag måste träna på det...skiter i om de blir sur men irriterande är det ändå! Man tar det ju lite personligt hur man än vrider och vänder på det.



Hur som helst....nu är det HELG för mig = drakborgen + Sverige - Danmark på olearys + fest + 80årskalas + studerande till B-upsatsen.

Ovido - Quiz & Flashcards