That´s life

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Veronica - 31 oktober 2009 00:50

Huset är helt tyst, alla sover förutom jag, jag är så trött att jag har ont i huvudet, men jag vill inte sova, bara njuta av att vara ensam. Ikväll har jag sett den nya serien flashfarward. En skrämmande bra serie som jag hoppas komma ihåg att följa. Den för mig att tänka, hur ser framtiden ut för mig? Hur ser förhållandet jag befinner mig i ut och villka människor befinner sig omkring mig? Vart jobbar jag och vad har jag för mål? Vad har min stora Teo blivit för människa och vad har Olivia skaffat sig för intressen? Är det onödigt att fundera på sådant som blir som det är menat med lite hjälp av vad man vill? Jag antar att man får det som man vill med hjälp av stressen om framtiden.

Ovido - Quiz & Flashcards