That´s life

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Veronica - 18 oktober 2009 21:26

Idag har vi varit på sporthallen och badat. Sen lunch med syrran på stan.

Jag har frysit sedan badet, fryser hela jag som inuti. Tror jag kommer bli förkyld, känns lite konstigt i halsen. Är såå trött nu, har varit en fullsmockad helg! Känns som klockan är 3 på natten.

Trätaket i Teos rum är på gång nu, halv iaf...resten är ovanför trappen, behöver ställning! Kvistlackad och målat en gång på den delen iaf så det går framåt. : )


Teo och Olivia har varit helt underbara idag på badet. Haft så himla roligt! När vi bytt om efteråt, jag och Teo så sa han "det här var verkligen kul..att bada, eller hur mamma?". Sötast i världen!

Har kommit på att Olivia är envisas i världen...när hon väl vill något så är det bara så. I badet struntade hon i att vattnet var upp till munnen, hon skulle gå utan hjälp och blev förbannad när man ville hjälpa till. Blubb blubb sa det och då var det bara att rycka upp henne, hon bara tittade på en och ville ner igen...knäppjök!


Sen var vi till svärföräldrarna. Mathias har önskat sig ett speciellt legosjörövarskepp hela sin uppväxt men aldrig fått det så DET fick han NU (rea) :D:D Lycka! ; ) Så det har jag och han byggt hela kvällen. Det var inte så himla lätt ska jag säga, är väldigt stolt över mig själv ; ) Fint blev det och Teo älskar det verkligen...något han verkligen lekte med läänge. Välkommet :D


Måste bara skriva en sak till: Lunchen med syrran idag...brunchbuffé på charm...om man känner mig väl så vet man att jag älskar buffé...detta var himlen! MUMS!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards