That´s life

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Veronica - 9 oktober 2009 21:24

Idag har Teo klippt av sitt lång hår, buhuu.. Men han blev fin : ) Duktig var han också! Jag skulle också klippa mig tre timmar senare och när jag kom tio min innan så var det bara två frisörer där som var upptagna så jag smet in i väntrummet. Tio min över tre tittade jag på mobilen som jag stängt av ljudet på (eftersom jag inte ville att det skulle ringa när de klipper mig) och ser att de ringt från frisören! Springer till kassan och frågar om de sett mig, det har de inte och man såg hur stressad min frisör blev. Tydligen skulle man anmäla sig! Fan vad fånigt! Och ändå, tittar man inte ens i väntrummet?? Jag kände mig jätte dum men bestämde mig för att det var dom som skulle känna sig dumma! Har man en tid så har man om man om måste anmäla sig får det väl stå på en skyllt eller något.


Jaja klippt blev jag och det blev väl bra, inte så stor förändring. Kort på mig och Teo kommer imorgon : )


Sitter nu och tittar på Idol, måste ju se en av mina allra bästa vänner Johan dansa ju! Han är så duktig. Superstolt över min barndomsvän! Pussar och kramar på dig! 

Av Veronica - 9 oktober 2009 10:39

Det känns som jul i luften! Får en pirrig känsla i kroppen. I like it!

Ovido - Quiz & Flashcards