That´s life

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Veronica - 26 oktober 2009 23:29

God kväll. Natt snart. Jag sitter och känner mig eländig, ja jag tycker riktigt synd om mig själv ikväll. Barnen somnade för 15min sedan, 23.15 alltså...inge sent heller..hmm..

Olivia har 38,8 i temp. : / Teo har möjligtvis feber han med.

Två dagar kvar...sen blir det fest på lördag! Då ska jag släppa allt för händer..




Av Veronica - 26 oktober 2009 15:47

Om jag ska skriva från mitt hjärta så är det första jag tänker "jäklar vilken känslomässig tid just nu". Det är som om allt snurrar och byter plats med varandra, som någon variant av matrixfilm. Tankarna bara går runt i huvudet samtidigt som man faktiskt måste vara smart, stark och ta hand om allt som fortfarande måste flyta. Man måste äta, sova, planera även när det är kaos i huvudet.



Ovido - Quiz & Flashcards