That´s life

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Veronica - 11 oktober 2009 17:01

Jag kan inte låta bli att tycka att det är intressant att män suktar efter kvinnor på det sättet de gör, ibland får jag för mig att det är ett större glapp än vad vi tror. Och ibland får jag helt motsatt tanke, att tjejer är mer intresserad av sex än vad de vill visa. Att studera ett dansgolv är otroligt spännande tycker jag. Hur ter sig människorna? Hur rör de sig? Vad säger blickarna? Finns det någonsorts grundlag på dansgolvet? Vad är okej och vad är inte? När vänder man sig om och går för att det blir för intimt? Vart är gränsen? Samtidigt känner jag att individerna som ställer sig där på dansgolvet blir som ett snäppet mer levande. Som om de blir lite lite mer medveten om livets kraft.


Av Veronica - 11 oktober 2009 14:42

Mycket folk på Oscar igår, och vad folk dansade! Riktigt kul! Men ibland får man lite panik när någon kommer och puttar en åt ena hållet och så blir man puttad åt det andra, det är varmt och kvavt och plötsligt kommer det någon sliskig typ och stryker sig mot en...så blir man trampad på tårna av någon högklackad dam som fått allt för mycket att dricka...för av någon anledning är det tanterna som blir fullast..


Hur som helst, en trevlig kväll med Sofie var det. Dansade hela natten lång..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards