That´s life

Alla inlägg under mars 2010

Av Veronica - 1 mars 2010 11:00

Jag drömde att jag var sjuk och deprimerad. "Svärmor" visade hur man målade pappersblommor men jag bara grät och la mig på golvet. Ingenting hjälpte. När jag vaknade snurrade hela rummet och jag förstod inte riktigt vad som var verkligt. Lite senare ringde klockan som påminde mig om att jag måste ringa och sjukanmäla mig på praktiken. Ringde och ringde och ringde..svårt att få tag i folk på ett sjukhus..bad dem koppla mig hit och dit. Till slut kom jag fram och jag svamlade fram något. Försöker slappna av för att bli frisk men det är så mycket jag behöver göra. Jag har inte tid att vara sjuk nu som man ofta säger..men jag har verkligen INTE tid. Men mitt hjärta mår bra ändå och mina små hjärtan är snoriga men glada. Olivia tittade på mig och sa "är du sjuk mamma?", "har du feber?".."jag älskar dig". Hur underbart är inte det?

Ovido - Quiz & Flashcards