That´s life

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Veronica - 14 januari 2010 16:18

Det är så mycket jag vill skriva här som jag tänker på under dagarna men som bara försvinner så fort jag väl sitter framför datorn. Hmm..


Nu sitter jag och pluggar inför morgondagens tenta...har släppt lite saker och börjar mest plugga in ords betydelse. Imorgon går det som det går, så är det..


I helgen ska jag hitta på en massa kul...börjar direkt efter tentan med diverse bowling, mat och dryck med klasskamrater (nyfunna vänner måntro?). På lördagen blir det kalas för min minsta älskling och på kvällen ut på äventyr, tänke jag skulle låta bli att agera räddningspatrullen den här gången. Även om det är okej så tänkte jag tänka lite mer på mig själv denna gång. Min älskade syster är i stan och vi ska svepa in Sundsvall i guldsiden och kyssa varenda gatuhörn. Ja..jag känner mig lite sympatischizofren från allt jag läser...



Ovido - Quiz & Flashcards