That´s life

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Veronica - 26 januari 2010 20:11

Vet inte vad jag ska skriva för att inte bli för privat och irriterande att lyssna på. Det är mycket känslor som bubblar upp från praktiken och från alla möjliga håll. Läste en tråd på Fb som handlade om vad man tyckte bäst om spank or time out. De flesta säger att det bör vara en balans mellan time out och att smiska barnen. Jag vill spy när jag läser sånt, rent av bara lägga mig över toaletten och spy. Jag blir så fruktansvärt förbannad. Önskar att jag kunde göra dramatisk skillnad. Vill nässla mig in i någon organisation för barnens rättigheter, skriva en bok, protestera och synas och höras så folk fattar vad de håller på med. Jag orkar inte säga mer...jag blir bara mer förbannad och illamående.



Av Veronica - 26 januari 2010 19:36

Ibland undrar jag om folk vill ta hand om varandra eller om de hellre vill strama tyglarna, peka ut och trycka ner varandra för att visa att man är något och att det ska finnas regler.

Ovido - Quiz & Flashcards