That´s life

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Veronica - 20 januari 2010 13:26

Huvudvärken sedan igår som eskallerade (stavning?) igår på ICA vägrar försvinna, tänkte att den bara måste gå över under natten men vaknade men samma jäkla huvudvärk. Så på BVC på sjukhuset satt jag och såg allmänt okoncentrerad ut imorse medan Teo la puzzel, svarade på frågor etc. Nu har jag sovit sen 10.30 men huvudvärken är helt idiotiskt inbiten i huvudet på mig...så jag får väl knapra piller då! Tycker inte om att ta tabletter i onödan, tycker man ska försöka vila bort om man kan.


Men det här gå inte när jag ska vara på praktiken ikväll.

Min första kväll på praktiken, igår hade vi ju introduktion och det verkar jätte bra där. Mycket trevligt folk som är öppna och snälla. Det bästa är att de är så reflekterande över vad som sker på avdelningen, kanske en självklarhet på psyk men så borde det vara på alla avdelningar! Ska bli spännande att se hur jag kan inleda relationerna med patienterna idag. Kvällarna är ganska lugna så det är en bra start.

Ovido - Quiz & Flashcards