That´s life

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

Vill ha!

Av Veronica - 20 oktober 2009 14:39

Idag har pappa tagit ner det fula elementet i badrummet och upp kom våran nya hylla :D Den fick plats precis mellan rören! Så nu har varat extemt fula badrum blivit liite finare med en hylla och nya krokar. Så får badrummet se ut ett tag nu. Idag kommer förhoppningsvis en gipsskiva upp längs en liten vägg i köket. Och ev en till målning över taket uppe. En hylla i sovrummet ska upp lite snabbt också. Det tar sig, det tar sig! Nu fattas bara 18000kr till vårat kök som vi desperat vill ha. Vitvarorna ligger och väntar också! Jag sitter och funderar på om det finns något säljbart hemma. En spjälsäng har vi sålt idag och våran hoppbarngrej kan jag nog sälja för en 900kr iaf...hmm får man ett kök för 1400kr? Då vi köpt vintergrejor och sånt så har vi lyckats spara ihop 2000kr den här månaden...3400kr har vi kanske då... om man satsar allt detta på hästar då?? Ibland låter det där med prostitution inte så himla illa... : P


Jaja så vill jag ha...jag vill ha...

*ett nytt badrum + badrumsmöbel.

*två svarta stora tavelramar från IKEA (skall sättas svartvita fotografier där till vardagsrummet) -inflyttningspresent av mammsen??

*två byråar (en till olivia och en till Teo)

*en kökslampa

*ny spaljé till trappen.

*en vit bänk från IKEA (ha under den inbygda hyllan i vardagsrummet) -julklapp från svärföräldrarna?

*nytt skrivbord

*förvaring med dörr till alla pärmar

*ett vitt vetrinskåp från IKEA.

*sen vill jag ha nya tapeter till sovrummen + golv till dem...och tapeter till vardagsrummet


Sen är jag ganska nöjd...nej vänta...en stor garderob till sovrummet också...sen är jag nöjd..

Sen är jag ganska nöjd.


 
 
Nathalie

Nathalie

20 oktober 2009 15:48

Hahaha, vilket roligt inlägg! Jag är precis likadan. Och då bor jag bara i en två.. hur ska det bli sedan med hus egentligen?!

http://diveby.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 16 augusti 2012 21:18


Jag läser mitt senaste inlägg och ler lite för mig själv. Om jag ändå vetat om allt som hände sedan. Men hade jag velat veta? Fler val gjordes, vissa som var rätt och vissa som visade sig vara fel. Som vanligt, ångrar jag ingenting. Idag sitter ...

Av Veronica - 1 januari 2012 18:28

Ja nu är nya året här. 2011 var ett händelserikt år. Jag tog mig igenom utbildningen och blev äntligen sjuksköterska, jag förlovade mig med en underbar man och jag tog körkort. Det har varit ett år som begärt kämparglöd! Jag gick all in och bestämde ...

Av Veronica - 14 november 2011 11:05

Idag fick Teo sig en aha-upplevelse. Jag hoppas att informationen som han snappade upp stannar kvar. Han har väldigt svårt att bli motiverad till att städa efter sig som så många andra barn. Det är bara det att han gör det inte vad man än säger. M...

Av Veronica - 6 november 2011 22:18

Jag tror att det finns ett glapp mellan kvinnor och män som gör att man ibland inte riktigt förstår varandra. Kvinnor vill ha den där gränslösa kärleken som syns och hörs, tror jag. Kvinnan vill bli upplyft i sina höfter och höra att hon är den vackr...

Av Veronica - 2 oktober 2011 20:00

Dagen efter blir jag alltid lite filosofisk. Jag stod och väntade på bussen och det var kallt som fan. Men utanför hållplatsens trevliga lilla kur, var det åtminstone sol, så där stod jag och försökte värma mig. Inne i den lilla kuren var det skugga ...

Ovido - Quiz & Flashcards