That´s life

Alla inlägg den 4 december 2008

Av Veronica - 4 december 2008 16:02

Igår la jag mig efter sista inlägget och Mathias tog Olivia. Jätte skönt att få vila en stund. Men hon vaknade nästan en gång per fem min så det var inte så lätt att sova då när man hörde henne skrika till. Hon vaknar, skriker, Mathias sätter på musik på mobilen och stoppar in nappen, så somnar hon och så börjar det om. Förstår inte vad det är...hon har sovit 40min på hela dagen idag också! : / Hon har ingen ro..



Idag har jag och syrran bakat lussebullar och kavringlimpor. Blev jätte gott : ) Tänkte göra en massa chokladpraliner och grejer men vi sköt upp det så gör vi det så vi kan äta på julen istället. Vet inte om det blir så gott om man fryser in choklad...det är ju ändå tre veckor kvar. Men vi vet vad vi ska göra för något iaf : )


Mina älsklingar:

Av Veronica - 4 december 2008 00:24

trött. Olivia har precis somnat riktigt, försökt lägga henne sedan 21. Hon somnade på Mathias för en timme sedan och sen dess har hon vaknat fem gånger. Vet inte vad det är med henne..något som stör. Hon är lite snorig men hon var varit värre och kunnat sova.. Idag har hon verkligen inte varit glad heller. Hon har aldrig varit såhär. Gud vad trött jag är, har inte sovit på tre nätter, hon har vaknat varje kvart nästan. Ja..jag ska passa på att sova nu...

Ovido - Quiz & Flashcards