That´s life

Alla inlägg den 6 december 2008

Av Veronica - 6 december 2008 10:12

Igår var vi på 20års fest hos Emil (syrrans kille). Lillkillen 20år! Känns som om jag fyllde 20år igår men det var ju faktiskt snart tre år sedan. Vi hade iaf jätte trevligt och är så glad över att han vill att vi ska komma. Supermysig kväll! Olivia och Teo busade med Maya och Moa. De hade också jätte kul. Teo var helt slut när han kom hem. "Jag är hemma nu", sa han till mig och upprepade det flera gånger som om han tyckte det var riktigt skönt att komma hem. "Ska vi gå å lägga oss nu?", frågade han och när jag sa ja så klär han av sig och säger "okej då lägger vi oss". Så borstar vi tänderna och han står bara still och gapar och sen går han och lägger sig och säger "Mamma..jag är så trött!..jag är såå trött!".  Älskade vännen!


Innan festen, lite bus innan vi far iväg:


 


Idag ska vi sätta upp granen, lovade Teo det igår, roligt att ha något att göra såhär dagen efter då vi inte kommer någonstans med bil. Så det blir att ta fram alla julgranskulor osv. Blir nog att jag sätter upp julgardinerna också. Ska bli mysigt : ) Så måste det ju bli lite glögg också, saftglögg såklart, det är godast! Jag har nyss klivit upp, Olivia vaknade och kunde inte somna om...känns som om klockan är 6. Men Olivia blev jätte trött efter några min så nu försöker Mathias lägga henne med lite musik. Jag kan inte lägga bredvid för då somnar hon inte. Så jag är utkörd från mitt eget sovrum ; ) Har ont i halsen idag...undra om varm glögg kan göra susen? ; )



Ovido - Quiz & Flashcards