That´s life

Alla inlägg den 19 december 2008

Av Veronica - 19 december 2008 13:11

Barnen somnade ju i bilen igår, vid 23 ungefär. De sov ett bra tag så jag och Mathias låg å pratade länge och drev med varandra. Älskar sådanna kvällar, vi skrattar hur mycket som helst!


Iaf så när jag väl la mig brevid dem så kunde jag inte somna, vad hemskt det är när man verkligen inte kan somna någon gång! Jag bara vända och vred på mig och hade ont i ryggen. Tillslut somnade jag i den skönaste ställningen jag hittade och det var ostkroksställning med huvudet på vår höga prydnadskudde...då kändes nacken okej! En timme senare vaknar Teo, trodde klockan var 5 men den var tydligen 7 enligt Mathias som tog hand om Teo då. Så jag somnade vid 6 då alltså. Fattar inte att Teo var uppe 7 när han somnade 23! Det är han i ett nötskal, han var iaf döhungrig och åt en stor skål havrefras. Sen la han sig med mig igen och sov en stund till. Ja så var det ju morgon och då kör Olivia maraton amning så det blev inte många min sömn för mig inatt. Pappa ringde vid 11 och då försökte jag vakna till riktigt och kliva upp.


Nu gör Mathias någon god pytt med potatis, rödlök, köttbullar och hemliga saker tydligen ; )


Ovido - Quiz & Flashcards