That´s life

Alla inlägg den 14 december 2008

Av Veronica - 14 december 2008 17:43

Jag sitter å funderar på vad man kan göra nu när både jag och Mathias är ledig i jul. Surfar runt och tittar på var som händer på kulturmagasinet..men det var inte så mycket. Vi ska försöka ta oss till sporthallen och bada med barnen. Det var länge sedan! Ska försöka sätta upp Teo på kö till simskola också. Det är verkligen viktigt att barn kan simma riktigt! Tror han skulle tycka det var kul! Funderar också på i vilken ålder man får börja spela i barngruppen på kvartersteatern. Eller så börjar både jag och Teo i vuxna ; ) Skulle verkligen vara kul, men jag måste ha lite pli på honom först isf ; ) han måste vara lite äldre! Åh jag saknar teatern, tittat runt på hemsidan deras och den uppdateras inte mycket...men lite bilder finns det på bland annat bulgarienutbytet: http://www.kvartersteatern.nu/frameset.html  (int. utbyten -bulgarienutbyte) titta om ni hittar mig någonstans...har inte direkt samma hudfärg och hårfärg som nu... ; ) Det var iaf en häftig upplevelse...skulle inte byta den för någonting annat! Skulle inte tveka att göra det igen! Även om det betyder att inte få sig så mycket mat om dagen...även om det betyder att man inte har riktigt toaletter och att man har mögliga lakan. Erfaranheten går inte att få på något annat sätt. Uppskattar den mer och mer...


Av Veronica - 14 december 2008 17:13

Vad är det...fjärde (?) gången gilt? Teo är magsjuk igen!

Jag förstår inte...

Teo blev sjuk på fredagskväll..kräktes två gånger under natten. Sen dagen efter tyckte vi han var så himla pigg men imorse kräktes han två gånger igen. En gång över hela soffan och en gång i sängen. Man tror man kommer ihåg men det är alltid värre än vad man kommer ihåg...att torka spya! Det stinker verkligen inte gott...

Teo har inte varit uppe mycket idag utan mest legat i sängen och tittat på TV. Han har precis sovit en stund och tittar nu på Bilar.

Imorgon eftermiddag är det lucia på dagis så jag hoppas han kan vara med en stund då...tur de ska hålla till ute!


Natten var hemsk, Olivia åt hela natten...jag ligger ju på sidan och varje gång det börjar bränna till i nacken får jag göra en sving med Olivia över till andra sidan....tror det blev 10-15gånger jag bytte sida inatt...så jag måste ha ammat nästan konstant. På morgon var jag helt galen på henne för jag var så slut och skrek på Mathias att han fan i mig fick ta na nu. Det gör ju han såklart...han undrar nog varför jag inte säger till tidigare men tanken slår mig inte ens på natten...

Jag måste börja proppa i henne mat på dagen...inte bara frukost, luch och middag utan måste börja stenhårt med mellanmål! Orkar inte med sådanna här nätter...främst för nacken!


Imorgon kommer kvinnan som ville köpa lägenheten prata med banken...så håll tummarna! Men inte har man sådan tur...nä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards