That´s life

Direktlänk till inlägg 14 december 2008

Teo....ja gissa...sjuk...jag...ja gissa...nattamning...

Av Veronica - 14 december 2008 17:13

Vad är det...fjärde (?) gången gilt? Teo är magsjuk igen!

Jag förstår inte...

Teo blev sjuk på fredagskväll..kräktes två gånger under natten. Sen dagen efter tyckte vi han var så himla pigg men imorse kräktes han två gånger igen. En gång över hela soffan och en gång i sängen. Man tror man kommer ihåg men det är alltid värre än vad man kommer ihåg...att torka spya! Det stinker verkligen inte gott...

Teo har inte varit uppe mycket idag utan mest legat i sängen och tittat på TV. Han har precis sovit en stund och tittar nu på Bilar.

Imorgon eftermiddag är det lucia på dagis så jag hoppas han kan vara med en stund då...tur de ska hålla till ute!


Natten var hemsk, Olivia åt hela natten...jag ligger ju på sidan och varje gång det börjar bränna till i nacken får jag göra en sving med Olivia över till andra sidan....tror det blev 10-15gånger jag bytte sida inatt...så jag måste ha ammat nästan konstant. På morgon var jag helt galen på henne för jag var så slut och skrek på Mathias att han fan i mig fick ta na nu. Det gör ju han såklart...han undrar nog varför jag inte säger till tidigare men tanken slår mig inte ens på natten...

Jag måste börja proppa i henne mat på dagen...inte bara frukost, luch och middag utan måste börja stenhårt med mellanmål! Orkar inte med sådanna här nätter...främst för nacken!


Imorgon kommer kvinnan som ville köpa lägenheten prata med banken...så håll tummarna! Men inte har man sådan tur...nä...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 16 augusti 2012 21:18


Jag läser mitt senaste inlägg och ler lite för mig själv. Om jag ändå vetat om allt som hände sedan. Men hade jag velat veta? Fler val gjordes, vissa som var rätt och vissa som visade sig vara fel. Som vanligt, ångrar jag ingenting. Idag sitter ...

Av Veronica - 1 januari 2012 18:28

Ja nu är nya året här. 2011 var ett händelserikt år. Jag tog mig igenom utbildningen och blev äntligen sjuksköterska, jag förlovade mig med en underbar man och jag tog körkort. Det har varit ett år som begärt kämparglöd! Jag gick all in och bestämde ...

Av Veronica - 14 november 2011 11:05

Idag fick Teo sig en aha-upplevelse. Jag hoppas att informationen som han snappade upp stannar kvar. Han har väldigt svårt att bli motiverad till att städa efter sig som så många andra barn. Det är bara det att han gör det inte vad man än säger. M...

Av Veronica - 6 november 2011 22:18

Jag tror att det finns ett glapp mellan kvinnor och män som gör att man ibland inte riktigt förstår varandra. Kvinnor vill ha den där gränslösa kärleken som syns och hörs, tror jag. Kvinnan vill bli upplyft i sina höfter och höra att hon är den vackr...

Av Veronica - 2 oktober 2011 20:00

Dagen efter blir jag alltid lite filosofisk. Jag stod och väntade på bussen och det var kallt som fan. Men utanför hållplatsens trevliga lilla kur, var det åtminstone sol, så där stod jag och försökte värma mig. Inne i den lilla kuren var det skugga ...

Ovido - Quiz & Flashcards